21 stycznia 2014

Soy mi mejor momento - tekst+tłumaczenie

  

 Orginalny tekst :
Es seguro que me oíste hablar
de lo que se puede hacer,
de la magia que tiene cantar
y de ser quien quieres ser
Ya no importa qué pueda pasar,
sino lo que tú has de hacer,
el color que uses al pintar,
lo que pienses y el pincel
 

Sé que existen duendes y hadas
y que intentar es mejor que nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto y verás

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy

Uuooo...
y donde quiera yo voy

Es seguro que me oíste hablar
Vale más ser que tener
De soñar, de amor y de caer
Levantarse y renacer

Sé que existen duendes y hadas
y que intentar es mejor que nada
No te detengas, no guardes nada
Vuela más alto y verás

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy

Voy donde sopla el viento
Hoy digo lo que siento
Soy mi mejor momento
y donde quiera yo voy 3x

Uuuoo...
Y donde quiera yo voooy
Y donde quiera yo voy....  


Po Polsku :
Jest pewne, że słyszałeś mnie mówiącą
o tym, co można zrobić,
o magii, którą ma śpiewanie
i bycie tym, kim chcesz być.
Już nieważne co mogłoby się stać,
tylko to, co masz do zrobienia,
kolor, którego użyjesz do malowania,
to co myślisz i pędzel.

Wiem, że istnieją elfy i wróżki,
i że próbowanie jest lepsze niż nic
Nie zatrzymuj się, nie masz niczego
Wzleć wyżej i zobacz.

Idę tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Uuuoo...
I dokąd chciałabym, idę

Jest pewne, że słyszałeś mnie mówiącą
lepiej być, niż mieć,
marzyć, kochać i upadać
wstawać i odradzać się.

Wiem, że istnieją elfy i wróżki,
i że próbowanie jest lepsze niż nic
Nie zatrzymuj się, nie masz niczego
Wzleć wyżej i zobacz.

Idę tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Idę tam, gdzie wieje wiatr (gdzie wieje wiatr)
Dziś powiem to co czuję (powiem to co czuję)
Jestem (Jestem) w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Tam, gdzie wieje wiatr
Dziś powiem to co czuję
Jestem w moim lepszym momencie
I dokąd chciałabym, idę

Uuuoo...
I dokąd chciałabym, idę
I dokąd chciałabym, idę
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥