6 maja 2014

Simplemente Tini

3 maja została wydana pierwsza autobiografia dziewczyny pt.: "Simplemente Tini" - Po prostu Tini.
Książkę napisał jej tata Alejandro Stoessel.
Co to Simplemente Tini?
Simplemente Tini to pierwsza autobiografia o Martinie Stoessel którą napisał jej tata Alejandro Stoessel.
Znajdują się w niej zdjęcia z dzieciństwa, różne ciekawostki z dzieciństwa, fakty o niej
zdjęcia z castingu do Violetty i wiele, wiele innych.

Poniżej zdjęcie dodane przez Tinitę dotyczące Simplemente Tini
 

Nie dawno opublikowała zdjęcie kawałka książki

i zdjęcie prezentujące tył książki

Napis który widzimy na tylnej okładce oznacza:
Tutaj znajdziesz wszystko o mnie:
Chciała bym napisać to dla Was bo mamy szczególną więź.
To maja najlepsza próba aby otworzyć swoje serce
i pokazać trochę więcej.
Wielu pamięta mnie jako Violetta.
To zaszczyt, ale jestem Martina i bardzo chciała bym abyście kochali za to 
kim jestem.

Po prostu Tini.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Premiera książki Simplemente Tini miała premierę 3 maja oto bilety na premierę:

Bezpośredni odnośnik do obrazka

3 komentarze :

  1. Supeeeer! :) Mam pomysl:będziemy komentowac nasze blogi na zmiane (stale)?
    violettarozdarteserce.blogspot.com
    martynia30.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze to mieć!!!!

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥