10 lipca 2014

[Violetta3] Trasa moją piosenką.. Nowa płyta!!!

Trzeci sezon coraz bliżej, zaledwie kilka tygodni - dokładniej 28 lipca - i będziemy mogli zobaczyć pierwszy odcinek finałowego sezonu naszej ukochanej telenoweli. Nie ma tego złego, wraz z nowym sezonem do zakupienia w Argentynie będzie można zakupić nowiusieńki album który będzie miał premierę już za... 8 dni! 


Niedawno fani internetów mogli zapoznać się z pierwszą, piosenką przewodnią trzeciego sezonu pt. "En Gira" - W trasie. Mimo iż piosenka nie jest udostępniona w całości, jedynie dziewięćdziesiąt sekund to i tak podbija licznikiem wyświetleń! Niedługo osiągnie pół miliona wyświetleń!Aktorzy mówią że piosenki w ostatnim, finałowym sezonie będą na prawdę świetne. Nie mylili się, En Gira powala wiele piosenek, świetny tekst, rytm - tak między nami jestem zachwycona tą piosenką. 
Niedługo ruszy w sklepy album z piosenkami trzeciego sezonu, zapoznajmy się więc z okładką, tytułem albumu oraz trancklistą.
Tak oto prezentuje się okładka:

Tak oto prezentuje się trancklista:
1. En Gira - W trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać nasze światło
5. Ser Quien Soy - Być kim jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się powiedzieć żegnaj
9. Descubrí - Odkryłam
10. Queen of the Dance Floor - Królowie parkietu
11. Underneath it All - Pod tym wszystkim
12. A Mi Lado - Przy moim boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Źródło (link)
Premiera w Ameryce Łacińskiej będzie 18 Lipca!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥