7 października 2014

Justyna w the voice of Poland!!!


Justyna Bojczuk, aktorka dubbingowa, ma na swoim koncie dużo sukcesów. Dubbinguje m in. Ludmiłę z Violetty, Oliwkę z Nadzdolnych oraz Izabelę z Fineasha i Ferba. Występowała również w teatrze i serialach różnych stacji telewizyjnych. Ale Polka również ... śpiewa. Można ją było wczoraj zobaczyć w The Voice of Poland ! Chcesz wiedzieć więcej ? Zapraszam. 


 Bojczuk grała/ dubbingowała również : 

Jako aktorka

Spektakle muzyczne

Polski dubbing

Uwaga. Podane lata dotyczą dat produkcji filmów, a nie powstania dubbingu.
A teraz wystąpiła w programie muzycznym na stacji TVP 2.  Zaśpiewała piosenkę " I want you back " Zespołu The Jacksons 5.  
 

Co powiedzieli jurorzy w skrócie : 


Baron & Tomson :
- Ciężka nasza rola, ponieważ piosenka strasznie wdzięczna, ale kojarząca się z bardzo dziecięcym głosem, którego naśladowanie poniekąd ... 
Justyna dodała : Ja mam taki głos, dubbinguję mnóstwo bajek i ...
- I to jest fajne, tylko jeszcze nad tym cudem, który masz tutaj ( wskazał długopisem na gardło ) trzeba jeszcze popracować ...
Edyta Górniak :
- A ja się martwiłam o twój oddech ! Bo były takie momenty, że po prostu bałam się o ciebie ... to musisz tak wypracować na przyszłość, przeponę i oddech w taki sposób, żeby słuchacz się nie denerwował, czy ci się uda. Bardzo urocza barwa, Dubbingujesz bajki, to w końcu uzasadnione. Ja myślałam, że dziecko śpiewa !
- Dubbing sie nie klei ze śpiewaniem, ale .. - powiedziała aktorka - dzielę to, więc ...

Jeszcze Baron dodał : 
- Wszystko się klei, jak się robi z serduchem ( ja się osobiście z tym zgadzam ) 

Edyta :
- Wiesz, ja chciałam dubbingować ...

I znowu gitarzysta z Afromental : 
- Ja też to jest moje marzenie - zaśmiał się.

I Steczkowska :
- Ja też ! 

Potem rozmawiali o tym, żeby zrobić bajkę o jurorach z TVOP. I Bojczuk powiedziała, że ona wymyśli. 
[ ... ]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥