25 lipca 2013

On Beat - tekst+tłumaczenie




Orginalny Tekst :

On beat, on beat
On beat, on beat (x2)

Generación
ROCK AND ROLL
ropa multicolor
SUPERSTAR
creandose para
el mañana

Este lugar es especial
mucho voy a luchar
Todos veran,
el a escena
yo voy a BRILLAR

Si tu tambien
tu sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

Pierde el control
Muevete ON BEAT

Ya sea cantar o bailar
Nada nos va a parar
TODOS AQUI
tenemos sueños por
cumplir

Siempre en accion
y con pasion
Piso con decision

ON BEAT
siente el ritmo
encendido en mi

Si tu tambien
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

Pierde el control
Muevete ON BEAT

Generacion
ROCK AND ROLL
preparenos los dos
escuchen mi FLOW

y si mi alma respir
ON BEAT
se que nunca
escuchaste
ALGO SI

Son mi notas
Este es mi compas

Creo un ritmo
de un suspiro
Camino mi destino

ON BEAT
mi vida vivo

Si tu tambien
te sientes asi...

Pierde el control
Muevete ON BEAT

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
vivo mi vida asi

ON BEAT -ON BEAT
somos genercion

ON BEAT - ON BEAT
oye mi corazón latir

ON BEAT

Po Polsku :


Na rytm na rytm
Na rytm na rytm (x2)

pokolenie
Rocka i Huczenia
wielokolorowe ubrania
supergwiazd
tworzone na
jutro

To miejsce jest szczególne
dużo będę walczył
Wszystko co widzisz,
na scenie
Będę błyszczeć

Jeśli także
czujesz się tak ...

Przerwij to
Przenieś na rytm

w rytm na rytm
nasze pokolenie

w rytm - na rytm
I żyję własnym życiem tak

w rytm na rytm
nasze pokolenie

w rytm - na rytm
posłuchaj moje serce bije

Przerwijcie to
Przenieś na rytm

Czy śpiewać lub tańczyć
Nic cię nie powstrzyma
wszystko tutaj
mieć marzenia
wykonania

Zawsze w akcji
i pasja
Mieszkanie z decyzji

na rytm
Poczuj rytm
w moim

Jeśli także
czujesz się tak ...

Przerwijcie to
Przenieś na rytm

na rytm na rytm
nasze pokolenie

na rytm - na rytm
I żyję własnym życiem

na rytm na rytm
nasze pokolenie

na rytm - na rytm
usłysz moje serce bije

Przerwijcie to
Przenieś na rytm

pokolenie
Rocka i Huczenia
zarówno
usłysz moje flow

i jeśli moja dusza oddycha
na rytm
nigdy nie jest
wysłuchany
Jeśli coś

To są moje notatki
To jest mój kompas

Myślę, że tempo
z westchnieniem
Jest moim przeznaczeniem

na rytm
moje życie żyje

Jeśli także
czujesz się tak ...

Przerwijcie to
Przenieś na rytm

na rytm na rytm
nasze pokolenie

na rytm - na rytm
I żyć swoim życiem tak

na rytm na rytm
nasze pokolenie

na rytm - na rytm
usłysz moje serce bije

na rytm

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥