24 lipca 2013

Juntos somos mas - tekst+tłumaczenie


Oryginalny tekst :

(oooo eeeeo oooo eeeeo oooo eeeeo )

Quien le pone limite al deseo,oh
cuando se quiere triunfar
No importa nada,lo quiero,oh
es cantar y bailar

La diferencia esta aqui dentro
en mi circuito mental
Soy una estrella destinada a brillar

Encuentro todo
En mi música
Porque estoy
Siempre bailando
Yo necesito
Que mi música
Me diga que
Estoy buscando
Buscando en míí


Si hay duda
No hay duda
La única verdad
Esta en tu corazón
Si hay duda
No hay duda
Se hace claro el camino
Ilegaré ami destino

Quien le pone limite al deseo,oh
cuando se quiere triunfar
No importa nada,lo quiero,oh
es cantar y bailar

Algo suena en mí
Algo suena en vos
Mueve tu cuerpo
Mueve looo

Encuentro todo
En mi música
Porque estoy
Siempre bailando
Yo necesito
Que mi música
Me diga que
Estoy buscando
Buscando en míí

Algo suena en mí,
algo suena en vos,
es tan distinto y fantástico.
Suena distinto,
baila tu corazón.
Mueve tu cuerpo, muévelo.


Encuentro todo
En mi música
Porque estoy
Siempre bailando
Yo necesito
Que mi música
Me diga que
Estoy buscando
Buscando en míí

Encuentro todo
En mi música
Porque estoy
Siempre bailando
Yo necesito
Que mi música
Me diga que
Estoy buscando
Buscando en míí

oooo ooo O 

PO POLSKU : 

Kto stawia granice pragnieniu,oh,
Kiedy chce sie triumfować,
Nie obchodzi mnie nic, to co chcę:
To śpiewać i tańczyć.

Różnica jest tutaj,
W moim umyśle,
Jestem gwazdą,
Stowrzoną by błyszczeć.

Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.

Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Jedyna prawda
jest w twoim sercu.
Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Droga staje się jasna,
dojdę do celu.

Kto stawia granice pragnieniu,oh,
Kiedy chce sie trimfować,
Nie obchodzi mnie nic, to co chcę:
To śpiewać i tańczyć,

Coś we mnie gra,
Coś gra w tobie,
Rusz swoim ciałem rusz nim.
Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.

Coś wemnie gra,
Coś gra w tobie,
Jest takie inne i fantastyczne,
Brzmi inaczej,
Tańczy twoje serce,
Rusz swoim ciałem, rusz nim.
Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.
Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥