24 lipca 2013

Ven y canta - tekst+tłumaczenie


Oryginalny tekst :


Enciende tu equipo


sube el volumen


para entender al mundo


abre tu puerta
grita en tu muro


para encontrar el rumbo


deja que pase
llora si quieres

quita el dolor profundo


ríe por nada
cuenta conmigo


déjale a tu corazon
muestra tu destino


ven y canta
dame tu mano
cura tus heridas busca hoy tu melodía
vamos
ven y canta
sigue cantando
piénsalo en color es hoy
que tu sueño es mi canción


sueña mas alto
dime que quieres

muestra tu envida al mundo


sigue tu instinto
no te detengas


rompe tu laberinto


si abre tus ojos
lo sé si aplausos
sube el telón
y tu impulso vuela ( tu impulso vuela )

ríe por nada

eres mi amigo

déjale a tu corazon

muestra tu destino

ven y canta
dame tu mano
cura tus heridas busca hoy tu melodía
vamos
ven y canta
sigue cantando (ahora bien y canta)
piénsalo en color es hoy
que tu sueño es mi canción
ven y canta
dame tu mano
cura tus heridas busca hoy tu melodía
vamos
ven y canta
sigue cantando ( bien y canta )
piénsalo en color es hoy
que tu sueño es mi canción

el camino puede ser mejor
si cantamos puede el corazon

ven y canta
sigue cantando
el camino puede ser mejor
si cantamos puede el corazon
cura tus heridas busca hoy tu melodía
vamos
el camino puede ser mejor
si cantamos puede el corazon
de tu mano
siempre juntos
ven y canta
sigue cantando
piénsalo en color es hoy
que tu sueño es mi canción  

PO POLSKU : 

Włącz swój sprzęt,
na maksymalną głośność.
żeby zrozumieć świat.
Otwórz drzwi
Pokrzycz na ścianę
aby znaleźć kierunek
Niech to się zdarzy.
Jeżeli chcesz płacz
To usuwa głęboki ból.
Śmiechy są na nic.
Licz na mnie
i pozwól mi wejść do twojego serca,
aby pokazać ci twoje przeznaczenie.

Przyjdź i zaśpiewaj.
Podaj mi swoją dłoń.
Leczy rany dzisiaj ta melodia.
My przyjdziemy i zaśpiewamy.
Cały czas śpiewając :
Pomyśl o kolorze dzisiejszego dnia,
twoje marzenie jest w mojej piosence.

Jest coraz głośniej.
Powiedz mi czego chcesz.
Pokaż swoją zazdrość do świata.
Podążaj za instynktem
Nie przestawaj.
Pokonaj swój labirynt.
Jeżeli otworzysz oczy
poczujesz brawa i to
jak kurtyna się podnosi.
Ten lecący impuls. (lecący impuls)
Jesteś moim przyjacielem.
Pozwól mi wejść do twojego serca,
aby pokazać ci twoje przeznaczenie.

Przyjdź i zaśpiewaj.
Podaj mi swoją dłoń.
Leczy rany dzisiaj ta melodia.
My przyjdziemy i zaśpiewamy.
Śpiewasz za cicho (teraz lepiej i śpiewaj)
Pomyśl o kolorze dzisiejszego dnia,
twoje marzenie jest w mojej piosence.
Przyjdź i zaśpiewaj.
Podaj mi swoją dłoń.
Leczy rany dzisiaj ta melodia.
My przyjdziemy i zaśpiewamy.
Cały czas śpiewaj (tak dobrze i śpiewaj)
Pomyśl o kolorze dzisiejszego dnia,
twoje marzenie jest w mojej piosence.

Twoja droga będzie lepsza.
Jeżeli serce będzie mogło śpiewać.


Przyjdź i zaśpiewaj.
Cały czas śpiewaj.
Twoja droga będzie lepsza.
Jeżeli serce będzie mogło śpiewać.
Leczy rany dzisiaj ta melodia
My
Twoja droga będzie lepsza.
Jeżeli serce będzie mogło śpiewać.
Podaj rękę,
zawsze razem.
Przyjdziemy i zaśpiewamy.
Cały czas śpiewajmy.
Pomyśl o kolorze dzisiejszego dnia,
twoje marzenie jest w mojej piosence. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Bardzo nam miło, że odwiedzasz nasz blog, bez Was - czytelników, nas by tu nie było!
Pamiętajcie że to wszystko robimy dla Was! ♥